Wat houdt 'vliegtuig modus' op m'n iPhone in? En als ik die modus inschakel, betekend dat dan dat ik de gehele vliegreis m'n gsm aan kan laten?

Dit ivm spelletjes en dat m'n iPhone ook m'n mp3 speler is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

Vliegtuig modus zorgt ervoor dat je iPhone niet de apparatuur in het vliegtuig stoort. Je kan hem dan gewoon aan laten staan en gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het telefoongedeelte van de iPhone inclusief wifi wordt uitgezet. Je kan dan gewoon alle andere functies gebruiken tijdens de vlucht. Bij opstijgen en landen mag je de iPhone niet gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoort vaak "all electronic devices must be switched off during takeoff and landing". Dan voldoet de Vliegtuigmodus alleen niet... Af en toe wordt dat ook nog eens expliciet gezegd dat het apparaat dan geheel uit moet staan.

Eenmaal in de lucht kun je gewoon je iPhone gebruiken die in de Vliegtuigmodus staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een noot: toen ik met Northwest Airlines van Detroit naar San Francisco vloog werd expliciet vermeld dat alle apparaten met een antenne uitgeschakeld moesten worden en dat de vliegtuigmodus alleen niet voldoende is.