moet ik alle voornamen vermelden als ik een vlucht wil boeken bij ryanair.

Bij boeking moet je de namen opgeven zoals ze in je paspoort staan. Ik heb 4 voornamen en ik heb ze allemaal voluit vermeld, net als in mijn paspoort. Nu krijg ik een foutmelding; nl. dat het aantal tekens is overschreden, m.a.w. mijn namen voluit geschreven is te lang. Volstaat het ook als ik de eerste naam voluit schrijf en van de rest alleen de eerste letter vermeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
34.2K

Antwoorden (4)

Bij Ryan Air moet je je naam vermelden zoals deze op je paspoort staat. Een vriendin van mij heeft ooit problemen gekregen omdat zij 'Karin' in had gevuld in plaats van 'Katharina' (dit stond op haar paspoort). Hierdoor moest ze naar de beveiliging, douane, politie enz. enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat meestal ook kan is: Je 1e naam vermelden en van de rest de voorletters geven.

Ik ken iemand die geen achternaam heeft, ook niet op haar ID.. Dan heb je pas een probleem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de internationale IATA regels is de eerste volledige voornaam voldoende!
Dus je hoeft de overige namen te vermelden.

Toegevoegd na 1 minuut:
niet te vermelden moet de laatste zin natuurlijk zijn ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Officieel alleen je eerste naam, maar er is vaak verwarring over (ook bij het personeel of afhandelaar van de luchtvaartmaatschappijen)

Tip: geef alle voornamen door zoals gemeld in het paspoort, dan zit je altijd goed.