Hoe zorg je ervoor dat je in de transit zone blijft op Barcelone el prat airport?

We vertrekken deze avond om 21:10 van Malaga naar El prat met Vueling.

We komen aan in Terminal 1 en dit blijkbaar op de eerste verdieping (arrivals).
We hebben de volgende morgen een vlucht van El Prat naar Lille en de departures zijn blijkbaar op verdieping 3.

We willen niet "uitchecken" en dus in de transit zone blijven zodat we de hele nacht op de luchthaven kunnen blijven.
Hoe zorg je er op deze luchthaven voor dat je in de transfer zone blijft en dus eigenlijk direct op je connected flight kan stappen zonder opnieuw langs de veiligheidscontrole en incheckbalies te moeten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

De inchekcbalies kun je altijd vermijden, maar de security blijkbaar niet. Zie link voor de plaats van de connecting flight security checkpoint, op (logischerwijs) de 2e verdieping.