Hoelang duurt het als je een envelop hebt gestuurd via de post? ( Nijmegen naar Alkmaar )

ik heb een envelop gestuurd maar weet niet hoelang het duurt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
71.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Door de kerstdrukte kan het enkele dagen langer duren !
Vandaag wordt er geen post bezorgd .
Dan wordt het hoogstwaarschijnlijk morgen .
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja maar ik heb het afgelopen donderdag opgestuurd en het is nogsteeds niet aangekomen kunt u me helpen

Antwoorden (3)

Doorgaans duurt het één dag, als je brief vóór 18.00 uur op de bus gedaan hebt.
Alleen zaterdag of zondag wordt dinsdag bezorgd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wil je weten wanneer de brievenbus bij jou in de buurt wordt geleegd? Ga naar de
https://www.postnl.nl/locatiewijzer/index-oud.html

Toegevoegd na 56 minuten:
Door de feestdagen kan de bezorging vertraagd zijn. Volgens deze link is dat in Alkmaar momenteel niet het geval:
https://www.postnl.nl/klantenservice/bezorging-en-ontvangst/kwaliteit-postbezorging/vertragingen-postbezorging/
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik heb afgelopen donderdag het envelop opgestuurd maar hij heeft het nogsteeds niet binnen kunt u me helpen
SimonV
6 jaar geleden
Misschien is de brief onvoldoende gefrankeerd of is het adres onvolledig?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee ik heb de adres goed opgeschreven alles was goed
SimonV
6 jaar geleden
Vanwege de feestdagen kan de brief een dag vertraging hebben.
En maandag is nog niet voorbij...
anneliez
6 jaar geleden
en vandaag wordt er niet bezorgd
SimonV
6 jaar geleden
O ja, dat staat in m'n eigen antwoord... ;-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke Bedankt ! ik zal dan morgen afwachten
normaal gesproken een dag na dat je hem op de post hebt gedaan (als dat voor de laatste lichting was, die op de bus vermeld staat.Op maandag wordt er niet bezorgd, en nu met kerstdrukte kan het ook een dagje langer duren
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb het envelop afgelopen donderdag opgestuurd maar hij heeft het nogsteeds niet binnen kunt me helpen
anneliez
6 jaar geleden
nee gewoon afwachten, vandaag wordt er niet bezorgd
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
oke bedankt ik zal morgen afwachten !
Tijdens de feestdagen duurt het soms wel 3 á 4 dagen.

Afgezien van de kerstdrukte duurt het variabel 1 à 2 dagen. Van Groningen naar Zuid-Holland duurt een dag en in een grote stad van noord naar zuid bv kan 2 dagen duren. Geen idee waarom, maar dit is meer dan een keer proefondervindelijk gebleken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke ik zal morgen afwachten