Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik 18+ zijn om een pakketje op te halen met ‘‘volwassenen’’ inhoud?

Ik heb een waterpijp bestelt, maar ik vroeg me af aangezien ik minderjarig ben of ik 18+ moet zijn om het pakketje op te halen bij de Primera. Pakketje staat wel op mijn naam, dus is het een probleem? Ik weet wel dat ik mijn ID moet tonen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.2K
Utrecht
6 jaar geleden
Primera kan niet zien wat er in het pakket zit en bij 18+ blijft de echte naam van de afzender ook vaak onvermeld. Je moet je legitimeren bij het afhalen, maar ik heb nog nooit gezien of gemerkt dat er een leeftijdsgrens voor is.Oftewel: het afhalen gaat als elk ander pakketje.
paulus811
6 jaar geleden
Als dat zou kloppen kan iedere minderjarige online drank bestellen en ophalen bij de primera.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De postbezorger kan om legitimatie vragen als de verkoper hiernaar heeft gevraagd, ik vermoedt dat dat ook mogelijk is voor het afhaalpunt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voor de koop van een waterpijp is er geen minimumleeftijd.
Die is er wel voor de benodigde tabaksproducten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je ID zal alleen nodig zijn om vast te stellen dat jij de geadresseerde bent denk ik. Ik ga ervan uit dat hij netjes is ingepakt, ik denk persoonlijk niet dat het een probleem vormt om hem mee te nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding