weet iemand hoe je dit adres moet noteren op een brief?

Ik wil volgend adres op een brief versturen: PPRO Financial Limited, 23 Hanover Square, London W1S 1JB, UK. Ik stuur vanuit België.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Inekez1
7 jaar geleden
Waar je nu komma's hebt staan begint steeds een nieuwe regel.
In de UK is het gebruikelijk om eerst huisnummer en dan straatnaam te noemen. En eerst plaatsnaam en dan postcode.
Dus de tekst in de volgorde houden die je nu hebt. UK zou ik voor de duidelijkheid voluit schrijven United Kingdom. Ook bij je eigen adres als afzender Belgium erbij zetten. Je eigen adres mag wel gewoon zoals dat bij jullie gebruikelijk is.

Antwoorden (1)

Deze Nederlandse bron meldt de indeling als volgt:

PPRO Financial Limited
23 Hanover Square
London W1S 1JB
ENGELAND (de bron meldt een Nederlandse of Vlaamse spelwijze)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ op de brief zelf UNITED KINGDOM en op de enveloppe ENGELAND
Daar is over nagedacht