Aliexpress pakketje levertijd afgelopen, krijg ik hem nog binnen of moet ik mijn geld terugvragen?

Het gaat om oortjes van €1,32 met gratis verzending, maar de levertijd is om en het is nognieteens hand over to airline? Geld terug vragen of gewoon wachten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

De levertijd is slechts een indicatie. Pakketjes uit China kunnen soms heel snel, maar soms ook heel laat aankomen. Als je het idee hebt dat er iets mis is gegaan, kun je contact opnemen met de verkoper. Doe dat vriendelijk en eis niet gelijk je geld terug. Chinese verkopers doen er vaak alles aan om de klant tevreden te stellen (oftewel een negatieve beoordeling te voorkomen). De kans is groot dat ze je vragen nog even te wachten. Vaak bieden ze zelf aan om het product nogmaals op te sturen of om je je geld terug te geven.
7 jaar geleden
Reken erop dat het zomaar 2-6 weken kan duren voor je het pakketje binnen hebt. Als het lang duurt, stuur de verkoper dan even een berichtje. Kom je er niet uit met de verkoper? Open dan een Dispute. Zo kun je alsnog je geld terugkrijgen.