Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je bij een vrij reizen en een meereiskaartje, met de overgang 2-1 dagkaartjes gebruiken ?

Mijn vader heeft vrij reizen en mijn moeder zo;n meereiskaartje, mogen zei allebei ook nog 1e klass reizen met die bonnen van overgang 2-1 dagkaart ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Volgens ns.nl was de meereiskaart geldig t/m 28 februari 2010. Je vader mag met de overgangskaart een dag gratis eerste klas reizen. Je moeder zal een kaartje moeten kopen voor tweede klas met 40% korting (of gaan reizen op tegoed).
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
De bonnen zijn geldig in combinatie met een geldig vervoerbewijs van de NS Uitgezonderd De kaarten die via Blokker of AH zijn aangeschaft of de Zomertour van NS. Dus volgens mij mag het.
kijk anders even op ns.nl/spoorweken voor alle informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vader mag z'n vrij reizen gebruiken, want dat is een geldig 2e klas kaartje. Die mag hij vervolgens upgraden naar 1e klasse. Het meereiskaartje staat een sterretje bij de klasse, die geldt bij elk willekeurig kaartje van een andere reiziger. Dus je hebt maar één 2-1-dagkaart nodig, samen met de meereiskaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je vader kan gewoon met zijn vrije keuzedag en overgang je moeder als meereizer meenemen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vader mag zijn reis van 2e naar 1e klas omzetten.
Op dat moment heeft hij een geldig NS-vervoersbewijs (1e klas) en mag je moeder met het meereiskaartje gratis mee, ook in de eerste klas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding