Als het gaat om een overgangsbewijs zoals dat van de Spoordeelweken: nee.
"3. Naast de treinaanbiedingen heeft u ook een regulier vervoerbewijs nodig. Dat zijn vervoerbewijzen van
NS die op het betreffende traject geldig zijn, waaronder abonnementen, de OV-studentenkaart en de
OV-chipkaart, maar niet de vervoerbewijzen bedoeld in artikel 4.
4. Een combinatie met vervoerbewijzen van andere acties is niet mogelijk (bijvoorbeeld een vervoerbewijs
aangeschaft bij Albert Heijn, HEMA e.d.)."
http://ns.nl/reizigers/blind/spoordeelweken-2011 -> actievoorwaarden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (2)

Een AH kaartje is een geldig plaatsbewijs, dus volgens mij wel
12 jaar geleden
Neen! Die vraag heb ik ooit aan de NS gesteld. Kan meen een 'actie' kaartje van Blokker/Kruidvat/ enz. opwaarderen door bijbetalen naar 1e Klas. Het kan niet!
Bronnen: