kan je met een ns e-ticket ook op tussenstations uitstappen?

ik wil morgen naar almere en amsterdam met de trein, nu heb ik een kaartje gekocht hier:
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/juli/doppio
het is een dagretour, maar ik dacht dat het een dagkaart was, dus toen dacht ik ik kan ook gewoon invoeren dat ik naar amsterdam ga, dan gaat de trein ook via almere, en toen dacht ik, ik ga gewoon bij almere er uit en dan ga ik daarna door naar amsterdam en dan weer terug. Maar kan je ertussendoor uit, om ook echt iets te gaan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7K

Het beste antwoord

Ja dat kan als je je maar op dat traject bevind.
Als je bijv van Amsterdam Centraal Naar Schiphol reist mag je er in Muiderpoort uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik moet vanaf kampen zuid, en als ik dat bij ns.nl intyp kom ik wel langs almere, maar volgens mij is dat geen overstap, sta ik daar dan wel stil zodat ik er uit kan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is nooit een overstap maar als de trein stopt op dat station mag je er uit en een volgende trein nemen. Overstappen doe je op een andere trein in een andere richting. Sommige treinen slaan stations over (intercity's) en andere treinen stoppen bij elk station (stoptrein).

Andere antwoorden (1)

Volgens de informatie die bij dit kaartje te vinden is, kun je er door heel Nederland mee reizen. Dus je kunt in- en uitstappen waar je maar wilt binnen één dag.