Safaripark De Beekse Bergen is het grootste wildlife park van de Benelux. In het park leven meer dan 150 diersoorten in redelijke vrijheid. U kunt met uw eigen auto door het hele park rijden. U passeert dan leeuwen, jachtluipaarden, zebra's en giraffes. U kunt in het park ook per bus op safari gaan. De bustour naar het andere eind van park duurt ongeveer 45 minuten. Het eindpunt is een restaurant met speeltuin. Hier kunt u overstappen op een boot voor een bootsafari of u kunt te voet op safari gaan. Als u eenmaal een kaartje voor de dierentuin heeft zijn alle vormen van Safari gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
joke52
13 jaar geleden
dit lijkt me heel mooi, wij gaan dit doen begin september.

Andere antwoorden (5)

-Wandeltocht
-Fietstocht
-Beauty & Wellness verwenarrangement
-Giethoorn
-Dierentuin
-Picknick
-Rondvaart
-Bezoek Tentoonstelling of museum

Geniet vooral.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gezellig! vele vele mogelijkheden
geen idee waar je vandaan moet komen
ga zover mogelijk weg met de trein
(Groningen - Maastricht bijvoorbeeld...)
genieten van het landschap
lekker wat eten/drinken in de trein
op de plaats van bestemming wandelen in het stadscentrum en weer terug.

en hier kun je zien wat nog meer mogelijkheden zijn:
http://www.50plussers.nl/dagtripjes/index.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Den Helder is een prima bestemming voor één dag.
Fascinerende plaats.
Natuur, haven en musea op loopafstand.
Of anders: Vlissingen.
Zo'n plek waar je normaliter nooit komt, en die toch al een heel behoorlijke geschiedenis heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ootmarsum is ook prachtig, je moet er wel het laatste stukje met de bus naartoe.
Plan je bezoekje tijdens de Siepelmarkt http://siepelmarkten.nl/
Altijd een gezellig en sfeervol centrum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is erg leuk om alleen al met de trein te reizen, neem lange ritten waarbij je weinig over hoeft te stappen zodat je samen lekker naar nederland kunt kijken, picknickmand mee!!!

haarlem is een leuke en mooie stad vol bezienswaardigheden en gezellig centrum.

het omniversum in den haag! zit ook museon aan vast...

6,7,8 aug. is het castlefest in lisse, erg leuk schots festival, veel te zien, te proeven en te kopen...

rondvaartje in de biesbosch!

aqualutra (otterreservaat) bij leeuwarden

veel plezier in ieder geval...