Hoe lang duurt een busreis van bergschenhoek naar amsterdam?

Hoe lang duurt een busreis van bergschenhoek naar amsterdam centraal? En dan bedoel ik niet echt met het openbaar vervoer maar meer als er een bus gehuurd is, dus echt enkel de totale reistijd?

bij voorbaat dank!

Toegevoegd na 53 seconden:
Tijd: 08:30 (vertrek)
Dag: vrijdag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

72,6 km, ongeveer 57 minuten:

http://maps.live-translator.net/NL/Bergschenhoek/Amsterdam/route.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat er om die tijd ook nog wel enige vertraging optreedt en dat je het niet redt binnen een uur. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Moolkeesje: klopt, vandaar ook: ongeveer

Andere antwoorden (1)

www.routenet.nl

daar kun je een exact adres invullen.
en als je alleen Amsterdam en Bergschenhoek invult, dan volgt er ook al een resultaat.
Tel daar ook nog wat in- en uitstap- en desnoods parkeertijd bij, dus minstens een half uur erbij.

routenet geeft een route van 63 km voor een 20tonner, en bij een 40tonner ook
met aanhanger geeft ie een route van 72 km.

zoek daar wat het verschil maakt en wat het handigst is.
want hij geeft je stap voor stap de route, inclusief kaartje.