is een randstadrail-maandabonnement ook in het weekeinde geldig?

Graag precieze dagen en tijden wanneer hij niet geldig is.
van de website heb ik al gehaald dat het niet in de nachtritten geldig is maar dat is het enige.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ja héhé zover was ik ook, ik kan ook googlen... zoals ik al zei... Ik heb gevonden dat het op nachtritten niet geldig is..

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik bedoel eigenlijk gewoon simpel antwoord op de vraag of je, als je een maandabonnement koopt, je hiermee ook in het weekeinde kunt reizen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

HTM RandstadRail maandabonnement

Het HTM RandstadRail abonnement is verkrijgbaar voor de zones waarin RandstadRail 3 en 4 rijden.
Het RandstadRail abonnement is ook geldig op alle HTM bus- en tramlijnen binnen het geldige zonegebied van het abonnement.
HTM RandstadRail abonnementen zijn alleen geldig bij HTM in Haaglanden en niet bij andere vervoerders.
HTM RandstadRail abonnementen zijn verkrijgbaar in vol- en reductietarief. Reductietarief is voor kinderen (4 t/m 11 jaar), jeugdigen (12 t/m 18 jaar) en ouderen (65 jaar of ouder).
U moet altijd in- en uitchecken met uw OV-chipkaart, omdat u anders geen geldig vervoerbewijs heeft en kans loopt op een boete.
Bij in- en uitchecken binnen het geldige zonegebied van het abonnement wordt geen saldo van de kaart afgeschreven. Om in te checken met het RandstadRail abonnement heeft u wel een positief saldo nodig op uw kaart.
Bij in- en uitchecken buiten het geldige zonegebied van het abonnement wordt automatisch saldo of een ander reisproduct gebruikt.
Een RandstadRail abonnement is niet geldig in het nachtvervoer.
De ingangsdatum van het abonnement mag iedere dag van het jaar zijn.
Omwisseling en gedeeltelijke teruggave zijn in bepaalde gevallen mogelijk. Raadpleeg daarvoor de website van HTM (nieuw scherm).
U moet zelf en voor eigen rekening zorg dragen voor een persoonlijke OV-chipkaart. Uw OV-chipkaart heeft een bepaalde geldigheidsduur. Deze geldigheidsduur zegt niets over de geldigheidsduur van uw sterabonnement.