Ja, want er zijn voorlopig geen stakingen meer. Want de NS en de vakbonden hebben een cao-resultaat bereikt. De partijen zijn onder meer een loonsverhoging overeengekomen van gemiddeld 9,25 procent in 18 maanden. Verder krijgt het personeel er in december en in juli 2023 een uitkering van 1000 euro bij.
Amadea
een jaar geleden
Bij de regionale treinen van Arriva wordt in Limburg gestaakt.
De Arriva-treinen in Limburg rijden niet. Dat geldt ook voor de Maaslijn (Nijmegen – Roermond).
De Arriva-treinen in Friesland, Groningen, Achterhoek en Overijssel rijden wel.
https://www.arriva.nl/a/staking.htm
Bordensteker
een jaar geleden