Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom worden er op de schermen in de syntusbussen zoveel andere dingen weergeven dan de haltes?

Als ik in de bus zit naar huis (of naar school) en ik kijk naar het scherm waar normaal de volgende haltes op staan, zie ik heel vaak iets anders dan de haltes staan, bijvoorbeeld 'Samen Shoppen!' of 'Reist u nog met een sterabonnement? Let Op!'. Dit is soms best irritant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
489

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om veranderingen/aanbiedingen door te communiceren naar reizigers.

Zo'n scherm is nou eenmaal handig om dit soort dingen te doen, ook omdat iedereen er eigenlijk wel naar kijkt.

Ik snap dat het vervelend is, vind ik zelf ook.

Toegevoegd na 2 minuten:
Daarbij komt, dat je op deze manier van reclame maken de reizigers treft, die regelmatig gebruik maken van de bus.

Neem bijvoorbeeld het sterabonnement, waar jij over spreekt. Iedereen met zo'n abonnement reist regelmatig met de bus. Door deze manier van communicatie hoeft Syntus niet te investeren in een plekje in de krant of een spotje op tv.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat is gewoon reclame, de tijd die ze over hebben vullen ze daarmee, leuke extra verdiensten
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Extra inkomsten, reclame.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding