Waarom worden er op de schermen in de syntusbussen zoveel andere dingen weergeven dan de haltes?

Als ik in de bus zit naar huis (of naar school) en ik kijk naar het scherm waar normaal de volgende haltes op staan, zie ik heel vaak iets anders dan de haltes staan, bijvoorbeeld 'Samen Shoppen!' of 'Reist u nog met een sterabonnement? Let Op!'. Dit is soms best irritant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Om veranderingen/aanbiedingen door te communiceren naar reizigers.

Zo'n scherm is nou eenmaal handig om dit soort dingen te doen, ook omdat iedereen er eigenlijk wel naar kijkt.

Ik snap dat het vervelend is, vind ik zelf ook.

Toegevoegd na 2 minuten:
Daarbij komt, dat je op deze manier van reclame maken de reizigers treft, die regelmatig gebruik maken van de bus.

Neem bijvoorbeeld het sterabonnement, waar jij over spreekt. Iedereen met zo'n abonnement reist regelmatig met de bus. Door deze manier van communicatie hoeft Syntus niet te investeren in een plekje in de krant of een spotje op tv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat is gewoon reclame, de tijd die ze over hebben vullen ze daarmee, leuke extra verdiensten
12 jaar geleden
Extra inkomsten, reclame.