Station Deventer is buiten gebruik. Er rijden bussen. Waarom moet ik de chauffeur vragen welke bus waarheen vertrekt?

Logistiek is het een hele operatie, me dunkt. Komt er dan niemand op het idee van zoiets simpels als een bordje achter de ramen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kun je dat niet zien aan de haltes waarvandaan de bussen vertrekken?

Hmm, nu ik dit opschrijf, bedenk ik me dat dat toch niet voldoende is. De reiziger wil meer zekerheid.

Ik denk dat dit een goede vraag is om voor te leggen aan de NS.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prima vraag, ik vind het ook heel vreemd dat zoiets simpels te moeilijk is, met name op trajecten waar het vaker fout gaat zoals Den Bosch richting Utrecht, het mooie zuiden en Nijmegen.
Men pakt een stuk karton/a-4tje en schrijft de locatie erop easy as that.
Dat het op 100 meter niet te lezen is, dat maakt niet uit, maar je moet het op z'n minst op 5 meter afstand kunnen lezen.

Het kan ook zijn dat de chauffeur meer binding wilt met zijn passagiers, een andere reden kan ik niet bedenken.
Op vakantie landen ziet het er wat dat betreft beter uit vanaf het vliegveld naar je station, die bussen hebben vaak mooie bordjes met de bestemmingen van de hotels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee je hebt helemaal gelijk.

Mijn zoon ging vandaag ook naar Deventer met de trein (retour) en moest toen ook met de bus en heeft lopen zoeken totdat een vriendelijke vrouw het zag en hem heeft geholpen en uiteindelijk was dit nog duurder dan met de trein. i.p.v. rond de 5 euro was het nu 8 euro. Ook logistiek gezien erg slim.