Kan ik met ?0,40 cent inchecken?

Hoi,

Ik heb nu precies €0,40 op mijn ov chipkaart staan. Ik heb een persoonlijke ov chipkaart(dus met foto en naam enz.) alleen morgen ga ik naar school. Maar ik wil zeker weten of ik nog kan inchecken. Het maakt dan niet uit of ik in de min komt. Maar ik wil dus weten of ik morgen met 40 cent op mijn ov nog kan inchecken.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
7.6K
ronron1212
6 jaar geleden
Nee dat gaat niet meer.
Amadea
6 jaar geleden
Om welk openbaar vervoermiddel gaat het, bus of trein of anderszins?
ronron1212
6 jaar geleden
NS- en Veolia-reizigers kunnen de trein pakken met een saldo van minimaal 20 euro, tenzij zij een persoonlijke kaart hebben met een abonnement (Voordeeluren, Weekend Vrij, Dal Vrij, Dal Voordeel of Altijd Voordeel). Dan is een saldo van 10 euro vereist. Dit is ook voldoende als je reist met treinen van Arriva en Syntus. Voor reizen met bus, metro en tram heb je minimaal 4 euro tegoed nodig.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het gaat om de bus GVB

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. Om met de bus te reizen heb je een saldo van minimaal 4 euro nodig, voor reizen met een NS-trein 20 euro en voor reizen met een Arriva of Synthus trein 10 euro. Alleen als je de optie automatisch saldo opladen hebt geactiveerd, kun je met een lager saldo reizen, dan wordt het bij een te laag saldo nl. opgeladen zodra je incheckt.