Wanneer ik voor 16:00 uur incheck mag ik dan in de daluren reizen met mijn trein Dagkaart van de Blokker?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (1)

Ja, je kunt dan met korting reizen.

Volgens de informatie van NS : " het moment dat u incheckt, bepaalt de korting die wordt berekend voor de hele reis " bron 1
"Na inchecken dient er binnen een half uur aangevangen worden met de reis. "
Bron 2