Dochter gaat 3 keer in de week in Zwolle studeren. Zij heeft geen recht op gratis OV. Wat is de goedkoopste manier van reizen met OV?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf welke plaats?
Amadea
11 jaar geleden
Reist zij tijdens spitsuren, of is het een avondopleiding?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanwaar moet ze vandaan komen,... Maastricht, Franeker of Goes?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.ns.nl/reizigers/campagnes/nieuwe-abonnementen Hier kun je het zelf uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is alleen voor de NS Pelle, maar toch bedankt...
Meereizen met iemand die een studenten-ov-chip heeft (40% korting)?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is er mis met de NS Adriek? Het trefwoord is toch treinen? Maar goed, we wachten allemaal op meer informatie...
Amadea
11 jaar geleden
@AdrieK: dat geldt niet als het voor negen uur 's morgens is. Daarom vroeg ik of het een avondopleiding betreft. Maar als vraagsteller niet reageert kan de vraag niet zo goed worden verwijderd. Want er zijn te weinig gegevens verstrekt om te kunnen antwoorden....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat dan om 3 dagen in de week reizen van Doetinchem naar Zwolle.

Antwoorden (1)

Ik heb geen idee waar U vandaan komt, maar als het in de buurt is en er rijdt een bus, dan zou de mogelijkheid kunnen zijn om een dagkaart te nemen en dan met de bus te gaan.
Bij Qbuzz komt die 6 euro per dag, maar vanuit Maastricht raad ik het niet aan.