Check in met NS Dal Vrij Dagkaart bij vervoerder Breng vóór 6.30 uur. Kan ik vervolgens verder reizen met vervoerder NS na 6.30 uur?

Dal Vrij Dagkaart

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Dit kan niet.

Bij Breng check je voor 6.30 in.
Om 6.30u begint de spits en mag je niet reizen met dalvrij, je mag wel je reis afmaken bij de vervoerder waarmee je onderweg bent.
Als je dus halverwege de spits overstapt, kan je alleen tegen betaling doorreizen met een andere vervoerder.

Anders zal je moeten wachten tot 9u. Overigens kan je ook al om 8:55u inchecken zodat je de trein die om 9u vertrekt prima kan halen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heel simpel: Nee. Voor Breng moet je afstempelen. En inchecken bij NS kan pas vanaf 09:00.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voorwaarden zijn verwarrend: Geldig in treinen van o.a. NS en Breng. Inchecken vóór 6.30 uur (wat ik ook doe bij vervoerder Breng) Voor vervolg reis MOET ik NS kiezen, echter op tijdstip na 6.30 uur. Heb wel voldaan aan voorwaarde om vóór 6.30 uur met reis te beginnen.
Conclusie: al begint de reis vóór 6.30 uur bij andere vervoerder dan NS, voor je verdere reis moet je desondanks inchecken bij NS vóór 6.30 uur?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laten we beginnen welke dagkaart heb je precies? Blokker,Kruidvat..?