waar bij het station in nijverdal ligt de bushalte van lijn 96?

Met de tienertoer willen we graag naar avonturenpark hellendoorn. Tussen de aankomst met de trein en het vertrek met de bus zit maar drie minuten. Het is nu de vraag of de bus, lijn 96, echt via het station gaat of deze via de halte op de Leo ten Brinke weg gaat. Dat zeggen google maps en ov 9292 halen. En dat halen e niet binnen 3 min.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

DE halte ligt aan de Leo ten Brinke weg. 9292ov geeft aan dat je het in 0 minuten kunt lopen en dat je de aansluiting kunt halen. Als je looproutes wilt zien geven ze vaak een langere route aan en meestal kun je rechtstreeks naar de bus lopen is mijn ervaring. De looproute wordt vaak via wegen waarom auto's mogen komen getekend en die is langer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Er lijkt een heel vreemde route op het kaartje te staan van de website www.9292.nl. Op dat kaartje staat een looproute van punt A (het station) naar punt B (de bushalte). Het echte station is echter volgens mij helemaal niet bij punt A, maar veel meer naar rechts, meer naar het oosten dus. Dat kan je ook zien op Google Maps op een satellietfoto van die omgeving. Daar kan je duidelijk perrons van het station zien liggen, oostelijker dan waar punt A zou liggen. Ben benieuwd wat jouw idee hier over is.
Antoni
10 jaar geleden
De juiste looproute lijkt mij daarom ook Stationsstraat, dan rechts, G. van der Muelenweg en dan links Leo ten Brinkeweg. En dus niet zoals www.9292.nl vermeldt: Parkeerterrein GroteStraat Noord, Meyboomstraat, Leo ten Brinkeweg. Of zou er een tijdelijk (ander) station zijn?
Antoni
10 jaar geleden
Misschien is er zelfs een nog kortere route via de Campbellweg. Die ligt evenwijdig aan de Stationsstraat, maar noordelijker, aan de noordkant van het station.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nijverdal heeft inderdaad een nieuw station en google heeft daar nog geen kaarten van.