Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik de kosten van openbaar vervoer vergelijken met die van een eigen auto als het gaat om woon-werkverkeer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die is er niet denk ik, het enige wat ik kon vinden is een werkstuk van scholieren. Misschien kun je daar iets mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Interessant werkstuk waarin naar ik denk alle componenten worden belicht!

Andere antwoorden (1)

Ha, die Jochem55;

De kosten van het openbaar vervoer kun je in elk geval via ov9292.nl te weten komen. Autokosten kun je berekenen via diverse sites. Ik link er een, maar via google vind je er meerdere. Houd wel rekening bij de berekening dat vaste kosten bij een auto doorlopen ook als je deze niet gebruikt voor je woonwerkverkeer. En dat zaken als afschrijving bij gebruike auto's heel anders zijn dan bij splinternieuwe. Ook het brandstofverbruik is in de praktijk meestal veel ongunstiger dan wordt opgegeven.
Informeer ookeens bij je werkgever naar reiskostenvergoedingen, sommigen vergoeden alleen op basis van OV en als je per OV reist kom je ook in aanmerking voor een beperkte fiscale aftrek van jereiskosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding