Kan je in de bussen van veolia nog dagkaarten kopen van 4,50 of is dat ook al weg omdat de stippenkaarten ook al weg zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Strippenkaarten bestaan niet meer! Dus dagkaarten van €4,50 bestaan ook niet meer. Daarvoor in de plaats is een andere dagkaart gekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Strippenkaarten bestaan nog wel, alleen zijn er steeds meer provincies waar je ze niet kunt gebruiken.
Nee, volgens mij bestaan die niet meer. Bijvoorbeeld in Brabant heb je wel een dalurendagkaartje voor 3 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vraagt hij/zij toch niet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef antwoord op de vraag en een alternatief. Wat is daar verkeerd aan?
De ov kaart of de normale kaarten die wij eerst gebruiken worden niet door de busonderneming bepaald. Veolia rijd in meerdere provincies en steden. De provincie of de stadsregio bepaald wanneer de vervoerkaarten worden vervangen door de OV kaart. De meeste stadsregio's of provincies hebben dat al gedaan.
12 jaar geleden
er zijn nu "dalurenkaarten", maar dat principe is zo wazig dat ik gewoon ben gaan fietsen (25 heen/25 terug)..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kan voor €3.00 een dagkaart kopen. Daarmee kan je met Arriva en Veolia bussen rijden in de provincie Noord-Brabant.