Wat zijn de voordelen van reizen met de eerste klas ipv de tweede klas, behalve de ruimte in de trein?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor het reizen in Eerste Klas in een stoptrein kan ik geen voordelen noemen. In ieder geval geen voordelen ten opzichte van 'normaal' Tweede Klas:
- Herrie is even hard,
- Stoelen zitten hetzelfde,
- Misschien iets meer ruimte, maar voor die korte stukjes..?

Antwoorden (7)

'Ander' publiek in jouw coupé misschien.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zit rustiger want het is hier nooit zo vol met mensen. De mensen zijn ook rustiger en er zitten over het algemeen minder drukke schreeuwende kinderen.
Ook zijn de banken vaak comfortabeler in sommige treinen omdat ze vaak gestoffeerd zijn, voelen ze prettiger aan.
13 jaar geleden
Je zit niet hutje-mutje tussen de plebs en i-pods en luidruchtig bellende idioten. Lijkt me een behoorlijk voordeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De stoelen zitten beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Meer beenruimte.
-Lekkerdere stoelen.
-Veel rustiger.
-Beschaafder publiek dat niet luidkeels in z'n mobiel zit te blèren.
-Meestal geen lui die hun iPod met oorspeakertjes zo hard hebben staan dat je toch nog mee kunt "genieten".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je verheven voelen boven het gewone voetvolk dat geen geld over heeft voor een duur kaartje ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zijn die er niet!
1. je mist de gezelligheid van spelende kinderen om je heen.
2.komt er iemand " illegaal" bij je zitten baal je ervan meer
betaald te hebben.
3.kapitalisten zijn vaak hoogmoedige ongezellige passagiers