Ik word geen wijs uit deze reisgegevens, kan iemand mij helpen?

Amsterdam Sloterdijk -> Amsterdam Centraal.
Moet ik nou uitstappen op Sloterdijk en naar Centraal lopen? Volgens mij gaat die trein meteen door naar Centraal of niet?
Moet het echt weten, help me.

Toegevoegd na 2 minuten:
Afbeelding ook wel handig he?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je stapt op sloterdijk over op de trein naar arnhem (die ook stopt in adam cs) vervolgens stap je over naar de trein naar elst.

Je kan natuurlijk kijken hoelaat de eerste trein in amsterdam cs aan zou komen en hoelaat de tweede trein daar weer vertrekt. Maar meestal is het advies de makkelijkste en snelste optie

Toegevoegd na 2 minuten:
Volgens deze planning stap je dus over op sloterdijk en arnhem... Je hoeft dus sowieso niet te lopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Licht aan het einde van de tunnel! Volgens mij begin ik het te snappen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap net mijn huidige reisplan, ik houd het wel zoals het is ;).
Wat bedoel je eigenlijk precies met het laatste?
HeerVoldemort
12 jaar geleden
+ goed antwoord Joostje89
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk antwoord hier was goed, dus ook de jouwe. +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond dit het duidelijkste antwoord dus bij deze "Beste Antwoord", 10 puntjes erbij :).

Andere antwoorden (5)

Zijn twee verschillende treinen naar twee verschillende stations. Dus kijk even welk kaartje hebt gekocht en neem die trein. oet trein beide aan dan is het station op je kaartje de afstand die je max mag reizen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de derde kolom staat de richting, niet het station. Je moet de tabel als een eenheid zien van rijen en kolommen, onder kolom één staan de stations waar je op uitkomt c.q. moet overstappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Haarlem stap je op de trein met als eindbestemming Amsterdam Centraal.
In Amsterdam Sloterdijk stap je uit op spoor 8.
Nu moet je naar spoor 5 toe voor de volgende trein, van 09.44.

Toegevoegd na 1 minuut:
In Arnhem weer een vergelijkbare situatie, je stapt uit op spoor 8 om 10.59, en loopt dan naar spoor 7 voor de trein van 11.24 met eindstation Nijmegen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie zegt dat het de eindbestemming is? Dat is in het tweede geval niet zo nl
Ritsuka
12 jaar geleden
De TREIN heeft de eindbestemming Nijmegen, maar je stapt eerder uit (station Elst).
Het melden van de eindbestemming is om makkelijker je trein te kunnen vinden. Het eindstation van de trein staat altijd groot vermeld op het bord, met de tussenstations in het klein erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk antwoord hier was goed, dus ook de jouwe. +1
in feitelijk is het simpel

Links staan de tijden wat belangrijk is
Naast de tijden zijn de overstapstations waar je moet overstappen
en daarnaast op de overstapstations
Vertrekken de aansluitende treinen
En op welke perron ze gereed staan

Ik maak ze zelf ook zo

Toegevoegd na 9 minuten:
en welke richting ze gaan

En wat voor soort trein het is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje onduidelijk antwoord, maar dat kan aan mij liggen, toch een plus natuurlijk!
Zoals boven al gezegd: je stapt over in Sloterdijk en Arnhem en hoeft miet te lopen. De kolom "richting" staat er alleen bij om te helpen de trein te vinden op het station. Niet altijd staan alle tussenstations op alle borden, maar het "richting" station altijd wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handig die kolom "richting", bedankt voor de tip. +