Ik word geen wijs uit deze reisgegevens, kan iemand mij helpen?

Amsterdam Sloterdijk -> Amsterdam Centraal.
Moet ik nou uitstappen op Sloterdijk en naar Centraal lopen? Volgens mij gaat die trein meteen door naar Centraal of niet?
Moet het echt weten, help me.

Toegevoegd na 2 minuten:
Afbeelding ook wel handig he?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je stapt op sloterdijk over op de trein naar arnhem (die ook stopt in adam cs) vervolgens stap je over naar de trein naar elst. Je kan natuurlijk kijken hoelaat de eerste trein in amsterdam cs aan zou komen en hoelaat de tweede trein daar weer vertrekt. Maar meestal is het advies de makkelijkste en snelste optie Toegevoegd na 2 minuten: Volgens deze planning stap je dus over op sloterdijk en arnhem... Je hoeft dus sowieso niet te lopen

Zijn twee verschillende treinen naar twee verschillende stations. Dus kijk even welk kaartje hebt gekocht en neem die trein. oet trein beide aan dan is het station op je kaartje de afstand die je max mag reizen.

In de derde kolom staat de richting, niet het station. Je moet de tabel als een eenheid zien van rijen en kolommen, onder kolom één staan de stations waar je op uitkomt c.q. moet overstappen.

In Haarlem stap je op de trein met als eindbestemming Amsterdam Centraal. In Amsterdam Sloterdijk stap je uit op spoor 8. Nu moet je naar spoor 5 toe voor de volgende trein, van 09.44. Toegevoegd na 1 minuut: In Arnhem weer een vergelijkbare situatie, je stapt uit op spoor 8 om 10.59, en loopt dan naar spoor 7 voor de trein van 11.24 met eindstation Nijmegen.

in feitelijk is het simpel Links staan de tijden wat belangrijk is Naast de tijden zijn de overstapstations waar je moet overstappen en daarnaast op de overstapstations Vertrekken de aansluitende treinen En op welke perron ze gereed staan Ik maak ze zelf ook zo Toegevoegd na 9 minuten: en welke richting ze gaan En wat voor soort trein het is

Bronnen:
Treinliefhebster

Zoals boven al gezegd: je stapt over in Sloterdijk en Arnhem en hoeft miet te lopen. De kolom "richting" staat er alleen bij om te helpen de trein te vinden op het station. Niet altijd staan alle tussenstations op alle borden, maar het "richting" station altijd wel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100