Hoe kom je vanuit Enschede/Alkmaar naar Sittard/Heerlen/Maastricht 's nachts?

Ik wil heel graag naar een concert, dat concert is er in Enschede EN in Alkmaar, maar ik moet het 's avonds ook weer terug komen. Het concert is rond 22.00 uur afgelopen. Mijn ouders willen me niet rijden, omdat ze het te ver weg vinden. Ik mag ook niet in een hotel overnachten, omdat ik daar te jong voor ben.
Kan iemand me alsjeblieft helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vraag je ouders eens hoever ze zouden willen rijden. Als ze je bijvoorbeeld in Nijmegen op willen halen dan kan je daar na je concert nog makkelijk komen met de trein vanuit Enschede. Overigens ga ik er vanuit dat je in Enschede in de Atak moet zijn? Dit ligt op 200m van het station wat het ook makkelijker maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nou met openbaar vervoer! Die rijden nog wel tot 12 uur of later 's nachts ofzo, genoeg tijd dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste kun je dan in enschede gaan dan is met de trein dan goed te doen. Vanuit alkmaar doet de trein daar ongeveer nog 3 uur over
13 jaar geleden
De laatste trein vanaf station Alkmaar gaat om 21:42 naar Sittard, maar dan is het concert nog bezig. Bovendien moet je waarschijnlijk eerder vertrekken, want ik neem aan dat het concert niet vlak bij het station is. Dan moet je dus het laatste uur missen.

Misschien kun je je ouders héél lief aankijken of je toch mag overnachten in Alkmaar/Enschede, anders zal het moeilijk worden.