Kan ik meteen reizen met abonnement?

Als ik met mijn persoonlijke ov naar het station ga en dan op het station bij die automaat een dal voordeel abonnement erop zet, zo een van 50 euro per jaar, kan ik dan direct de trein pakken en met die korting reizen van mijn abonnement of duurt het even voordat dat erop staat?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
ronron1212
6 jaar geleden
Ja dan kan je direct daarna reizen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
http://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel.html
Je zult het via internet moeten bestellen.Wanneer je een persoonlijk OV chipkaart hebt duurt het een dag.

Antwoorden (1)

Als het abonnement bij de kaartautomaat op je OV-chip is gezet, kun je hem inderdaad direct gebruiken. Alleen als je het vanuit huis online afsluit, wordt het niet meteen actief.