Ja, is een soort ov kaart maar dan wegwerp.

Toegevoegd na 24 seconden:
Tijdelijke ov kaart zegmaar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dat is niet nodig, op die kaarten staan geen tegoed en zijn meestal voor een beperkte tijd bruikbaar dus dat is niet nodig.

Toegevoegd na 13 minuten:
Sorry, ik had iets te snel gelezen, inchecken is wel nodig maar uitchecken hoeft niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Als je niet incheckt, kan je ook niet door een poortje...dus dan kan je niet reizen. Lijkt mij niet handig!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onzin je moet ALTIJD incheken!
Computoon
9 jaar geleden
Antwoord is onjuist.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry ik had het niet goed gelezen, ik dacht dat hij alleen uitchecken bedoelde.
Je moet officieel inchecken EN uitchecken! Bij een retourtje moet je de heenweg uitchecken, anders is je kaartje officieel niet geldig tijdens de terugreis. Bij de terugweg maakt het eigenlijk niet uit of je uitgecheckt hebt, want je gooit het kaartje daarna toch weg