Kan ik mijn ov-chip opladen zonder te hoeven pinnen?

Mijn pinpas is beschadigd waardoor een nieuwe gemaakt moest worden. Pinnen lukt nu dus niet, chippen wel. Weet iemand of het mogelijk is om zonder te hoeven pinnen de ov-chip op te laden, door bijvoorbeeld te chippen of contant bij een loket?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

gewoon bij een Ns Loket en dan het geld erop laten zetten, dat kan wel bij een anonieme kaart, weet niet of het ook kan als het op naam staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je kunt toch ook(in rotterdam tenminste) bij zo'n automaat je kaar opladen. met contant geld.
ik weet niet of die automaten ergens anders ook staan, maar ik denk het wel. (alleen op metro&treinstations dan)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die automaten ken ik zelf alleen van Rotterdam en Den Haag (het andere eind van de Randstadrail, er komen daar ook RET-chipkaarten uit de automaat).
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb die automaten op een aantal stations gezien bij mij in de buurt. Die hebben ze laatst neergezet, mooie nieuwe met de optie voor contant betalen.
Als service heeft een beheerder van een tabakszaak
onze kleinkinderen vaak voorzien van saldo op hun persoonlijke ov-kaart. Ze betaalden hun abonnement met contanten. De beheerder gebruikt dan zijn pinpas.
Met een grote scholengemeenschap voor de deur is het een zeer druk bezochte zaak. Informeren bij een beheerder van een oplaadunit bij u in de buurt kan geen kwaad. Nee heeft u , ja kunt u krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Dat is ook een mogelijke optie, als je de situatie uitlegt, kan het vast wel :)
automatisch opladen instellen op de site. Duurt een paar dagen.