Moet ik als student wel of niet inchecken voor de trein?

Het is mij niet zo duidelijk, ik doe het wel voor de zekerheid maar zie meerendeels niet inchecken voor de trein. De een zegt dat het wel moet en de ander weer niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je een boete krijgen voor iets wat niet verplicht is besiktasli?

Het beste antwoord

Zoals eerdere antwoorden: het is verplicht vanaf 1 januari. Er geldt echter een coulanceperiode dus schrijven ze nog geen boetes uit.Wanneer deze stopt weet ik niet. Maar een conducteur in de trein vertelde dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verplicht in- en uitchecken voor studenten
Vanaf 1 januari 2012 is in- en uitchecken bij alle OV-bedrijven verplicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel verplicht, maar dient nergens toe!
(Kan het niet anders zeggen!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
Om het reizigers aanbod te kunnen volgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wie heeft de NS het recht gegeven om iedereen persoonlijk!! te volgen?
ronron1212
12 jaar geleden
Ja nadeel van de persoonlijk OV kaart elke vervoerder kan je volgen Even Met de tweede kamer contact opnemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vervoerders gebruiken de gegevens daarnaast om het geld dat ze van het ministerie van onderwijs voor de kaart krijgen, zo eerlijk mogelijk onder elkaar te verdelen.
Je persoonlijke gegevens aan je reisgegevens koppelen mogen ze niet, maar of ze het toch doen is voor jou heel lastig te controleren, dat moet de privacywaakhond doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo: "Je persoonlijke gegevens aan je reisgegevens koppelen mogen ze niet" ??? Ik kan op de website van OV-chipkaart al mijn reizen nalezen, compleet met dag, tijd en vervoersmiddel!
Jazeker, ze hebben het op het station omgeroepen tot ik er gek werd!