Ja hoor. Maar de NMBS is alleen wat minder scheutig dan de NS. Je moet een uur vertraging hebben om geld terug te krijgen, en bij de NS is dat een half uur. Dat wij Nederlanders zo gierig zijn, gaat dus niet altijd op. ;-)

"De NMBS biedt bij vertragingen van meer dan een uur een volledige terugbetaling van het biljet aan. Bij 10 vertragingen van meer dan 30 minuten binnen een periode van zes maanden, krijgt de reiziger een compensatie van 50%. Bij 20 vertragingen van meer dan 15 minuten binnen een periode van zes maanden, krijgt de reiziger een compensatie van 25%."

http://www.treintrambus.be/contact/veel-gestelde-vragen.html#Wanneer%20heb%20ik%20recht%20op%20compensatie%20bij%20vertragingen%20op%20het%20openbaar%20vervoer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor de verwijzing, deze had ik nog niet gevonden :) +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan! En als je veel geld terugkrijgt van de NMBS dan wil ik daar 10% van !! :-))