Is een internationaal treinabonnement?

Ik wil waarschijnlijk in België gaan studeren, er zijn nog verschillende universiteiten waartussen ik twijfel. Maar is het mogelijk om een abonnement af te sluiten voor internationaal? Of een vast traject naar het buitenland. Ik heb opgezocht dat de maandelijkse vergoeding ongeveer 90 euro is, maar als ik gewoon iedere keer betaal kost het me ongeveer 150 euro.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Er is wel wat mogelijk: als je een jaartrajectkaart neemt krijg je 25% korting op die hispeed: 25% korting op diverse treinreizen in Europa: koop voor € 15 per jaar een RailPlus kaart bij een verkooppunt van NS Hispeedexterne link. http://www.ns.nl/reizigers/producten/producten/abonnementen

Een maandnetabo is ook geldig in de ice: http://www.ns.nl/reizigers/producten/producten/maandabonnementen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! Maar ik snap niet hoe ik de prijs kan bepalen... er staat raadpleeg de reisplanner, maar ik krijg geen prijs omdat het internationaal is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk even hier: http://www.ns.nl/reizigers/producten/producten/maandabonnementen en laat je informeren, ik kan je ook niet goed helpen omdat ik niet weet van waar je reist en waar naar toe, het is een te specifieke vraag dus laat je goed informeren door de ns.

Andere antwoorden (2)

Volgens mij kan je daarvoor wel een abonnement afsluiten tussen een vast traject. Ik twijfel wel of je geen twee abo's nodig hebt als je meerdere met meerdere maatschappijen moet reizen. Maar als je maar met een maatschappij hoeft te rijden is dit geen enkel probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb goed gezocht maar niet gevonden. Als je elke dag op en neet gaat, verwacht ik dat je het beste uit bent met twee losse abonnementen. Een op NL-traject (OV-studentenkaart?) en een op Belgisch traject.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil alleen in de weekenden op en neer en dan daar op kamers.... Oké en dat Belgische traject is te vinden bij een Belgische spoorwegmaatschappij.
Bedankt voor het zoeken!