Hoe komt een buschauffeur na een dag werken thuis?

Op dit moment zit in de bus na te denken hoe onze aardige buschauffeur nou eigenlijk thuis komt. Rijdt hij gewoon de zelfde lijn heen en weer en komt zo dan op de zelfde plek?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Amadea
9 jaar geleden
- Moe.
- Op de fiets.
- Op de brommer.
- Met z'n eigen auto.
- Met een collega in de bus mee.
- Met de trein.
Amadea
9 jaar geleden
En dat vervoer geschiedt vanaf de remise, of vanaf een busstation.
kierkegaard47
9 jaar geleden
Ik vermoed op ongeveer dezelfde wijze als een treinmachinist of een piloot thuiskomt na zijn werk ...
Cryofiel
9 jaar geleden
Piloten gaan na hun werk niet altijd naar huis.
kierkegaard47
9 jaar geleden
cryo: maar toch wel met enige regelmaat, mag ik hopen ...
Cryofiel
9 jaar geleden
Met enige onregelmaat wel, ja.

Antwoorden (1)

Van chauffeurs wordt geacht dat zij over eigen vervoer beschikken.
Hiermee rijden zij naar een busremise waar zij, meestal achter hekken, hun vervoermiddel kunnen parkeren.
Soms keren zij met de bus aan het einde van een dienst weer terug naar deze remise. Vaak heeft de betreffende maatschappij serviceauto's om de chauffeur van en/of naar het busstation te brengen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+