Als ik in A'dam met de bus wil ZONDER OV.-chipkaart .. Moet ik deze dan eerst aanschaffen ? En natuurlijk : HOE ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan bij de chauffeur zelf een kaartje kopen voor €3,50. Hiermee kan je een uur reizen waar je wilt. Er bestaan ook dagkaarten kopen. Hoeveel deze kosten weet ik niet.

Het is dus niet perse nodig om een chipkaart aan te vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kaartje voor 1 uur is 2.50. 2 uur is 3.50. Kan je kopen bij de chauffeur. Maar ik raad aan een chipkaart aan te schaffen voor 7.50 en daar 10 euro tegoed op te zetten. Veel voordeliger op termijn! Deze zijn verkrijgbaar bij de infobalie van de trams e.d.