Hoe kan ik het beste dit probleem met mijn ov-chipkaart oplossen? (zie uitleg)

Ik heb een anonieme ov-chipkaart. Afgelopen zaterdag wilde ik deze opladen en op het scherm stond ook 'laden gelukt'.

Het bleek echter dat de kaart niet opgeladen was. Het geld (15 euro) is echter wel van mijn rekening afgeschreven.

Hoe kan ik dit geld terugvragen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Volgens de website van de OV-chipkaart moet je voor dat soort zaken contact opnemen met je eigen vervoersbedrijf: http://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/contact/ Je zou ook nog even bij de klantenservice van OV-chipkaart kunnen informeren, maar ik denk dat die je doorverwijzen: Klantenservice OV-chipkaart op 0900-0980 (€ 0,10 p.m.).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100