waar kan ik nu aan weekendkaarten komen (Ns)

De hema en de kruidvat hebben ze niet meer maar ik heb ze nu nodig. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Op dit moment lopen die acties voor voordeligere treinkaartjes niet. Bij de NS kun je natuurlijk gewoon een kaartje krijgen, maar dan voor de volle mep.

Je zou echter eens kunnen kijken op Marktplaas ; daar worden dergelijke actie-kaarten nog wel eens aangeboden voor een voordelige prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou eens bij een bij jou open zijn de supermarkt kunnen kijken of er een advertentie hangt.
Of een regio gebonden site waar ze deze kaartjes aanbieden.
Tip
Vanaf morgen zijn ze weer te koop bij blokker voor een hele dag 16 euro.
12 jaar geleden
Bij de Blokker kun je vanaf vandaag (tot en met 29 januari) een dagkaart voor 16,00 kopen.

Kaart is geldig van 9 januari t/m 9 april