Als je de NS-automaten bedoelt, ja zonder meer. Moet je wel de pincode van de creditcard weten.

Toegevoegd na 16 uur:
Volgens de website van NS kan je bij alle automaten met de creditcard betalen. En uiteraard ook met de pinpas met het Maestro-teken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mij is bekend dat de meeste NS-kaartautomaten juist niet geschikt zijn voor betalingen met een credit card. Ik denk dat er op Schiphol een aantal staan die daar wel geschikt voor zijn (dus niet eens alle kaartautomaten daar!), en ik vermoed dat er op Amsterdam Centraal ook enkele staan.
Op de website van NS kon je verder daar niets naders over te weten.
Je zult een menselijke medewerker die vraag moeten stellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En ik verwacht in dit kader eigenlijk dat Sloterdijk dus niet zulke automaten heeft staan.
Bordensteker
10 jaar geleden
Bordensteker
10 jaar geleden
Misschien niet dienstig voor de gewenste duidelijkheid, maar dan laat ik toch even volgen wat ik op de site van NS lees:
"De kaartautomaat geeft per scherm aan wat u moet doen. U betaalt met uw pinpas of een buitenlandse pas met het Maestro-logo. Bij sommige kaartautomaten kunt u ook met muntgeld of creditcard betalen."
http://www.ns.nl/reizigers/producten/waar-te-koop/ns-kaartautomaat.html