welke soort vervoerbewijs koop ik het best?

ik reis elke week eens heen en terug tussen antwerpen en brugge en ik ben een leerling van 18 jaar,kan iemand mij vertellen welke vervoerbewijs koop ik het best

Toegevoegd na 45 seconden:
ik bedoel de trein, wat voor ticket koop ik beter

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen idee! ik weet niet hoe goed je andere vervoersmiddelen koop? ;-) (sorry, lollig momentje) recht op OV? korting? welke uren? (avond opleiding/overdag?) vaste dagen? hoeveel reis je: dagelijks of paar keer in de week? buiten de boemel nog ov waar je gebruik van maakt?
buiten je antwerpen weleens vervoer nodig? zo ja welke?

Antwoorden (2)

Een schooltreinkaart kost je 419 euro per jaar.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik je vraag goed heb reis je elke week 1 maal heen en terug van Brugge naar Antwerpen.
Ik zou dan een GO Pas nemen dat zijn dus 10 ritten dus 5 maal heen en weer. Indien je paar keer per week ga zou ik echt gaan voor een abonnement.

Groeten Ritchie