Wat zijn de prijzen om een touringcar te huren voor 75 personen?

Ik wil graag een touringcar huren voor 75 personen van Amsterdam naar Zwolle en vraag me af hoeveel dat zou kosten. Heeft iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat je nog niet de moeite hebt genomen een offerte te vragen bij diverse touringcar bedrijven?
Is meestal de snelste weg naar antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee klopt. Ik dacht wellicht heeft iemand enig idee die mij dat zo zou kunnen vertellen. Zojuist via www.touringcarhurenvergelijker.nl wat offertes aangevraagd bij. Ben benieuwd! Als iemand een beetje een gangbare prijs weet voor die rit dan hoor ik het natuurlijk graag! Thanks alvast!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk naar de gerelateerde vragen en de reclame die hier onder staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek met Google een touringcarbedrijf in je omgeving en vraag een offerte. (Met 75 personen red je dat niet in 1 bus trouwens) Benader meer dan 1 bedrijf zodat je een vergelijking kan maken.

Antwoorden (3)

Ik heb hier zelf geen ervaring mee dus dat kan ik niet zeggen.
De meeste site's/advertenties die ik vind geven van tevoren geen prijzen. Wel kan je een offerte aanvragen of even bellen voor een prijsindicatie.
Dan zit je er niet gelijk aan vast maar kan je wat vergelijken. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is afhankelijk van diverse factoren:

Het bedrijf Kellertours zegt hierover op haar site:

De kosten van het huren van een touringcar zijn afhankelijk van meerdere factoren, onze medewerkers rekenen
graag voor u uit wat het kost om bij ons een touringcar te huren.

De kosten van een touringcar huren worden berekend op basis van:
-Aantal Kilometers
-Aantal passagiers
-Aantal uren van de chauffeur
-Eventuele parkeerkosten-maaltijd/hotel verzorging chauffeur(s)
-Buitenlandse belastingen
-Catering

http://www.touringcarbus.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=65&Itemid=61

Het beste is om een offerte aan te vragen bij diverse bedrijven.

Hieronder een link met diverse aanbieders in de regio Amsterdam:

http://www.allebedrijveninamsterdam.nl/auto-en-vervoer/touringcarbedrijven-amsterdam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
75 personen is een dubbeldekker of 2 bussen.

Reken tussen de 4 en 500.