hoe vaak controleren ze de ov-chipkaart bijvoorbeeld in de bus?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is moeilijk om zonder ingecheckt te zijn in de bus mee te rijden. Omdat je n.l instapt aan de voorkant waar de buschauffeur zit en daar ook het in/uit check poortje is. Maar er zij. Natuurlijk mensen die er vanaf de achterkant in floepen. Vandaar het (handige) spiegeltje waar de chauffeur je kan zien. Er is over nagedacht ;) Toegevoegd na 1 minuut: Ik heb zelf nog nooit echt iemand gezien in de bus die alle kaartjes en OV's checkte.

Ik woon in Rotterdam en wij hebben al jaren de OV-chipkaart. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet kan herinneren dat er iemand de bus in kwam om te checken of je ingecheckt was. Maar (wat iemand anders ook zei) natuurlijk let de chauffeur vooral op of je ingecheckt bent. Dus mijn antwoord is: elke keer, want dat doet de chauffeur.

In Utrecht moeten per dag minimaal 70 bussen gecontroleerd worden bij de Gvu Dat op alle ritten op een dag maakt de kans dus 70 op een hele hoop ;-) maar er zoals hierboven al vermeld ook een Chauffeur die je in de gaten houdt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100