Waarom is deze Hispeed reis een stuk duurder terwijl het hetzelfde route is?

Zie printscreen.
De reis 12:18 is een stuk duurder dan de reis van 13:18. Maar hij rijdt bij beide dezelfde route, en gaan beide met de Eurostar en een Intercity.
http://oi53.tinypic.com/wqsfat.jpg

3 volwassenen
Enkele reis
2e klas

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Eurostar en Thalys werken op dezelfde manier als luchtvaarttickets. Goedkope tickets eerst en als deze uitverkocht zijn gaan ze duurdere verkopen. Blijkbaar is de ene trein populairder dan de andere. Marktwerking. Kwestie van vraag en aanbod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt :)