Is een treinkaartje van goedkoop-treinkaartje.nl de hele dag geldig tijdens kerst?

Wil voor kerst een dagretour met koffie bij Doppio bestellen via: https://goedkoop-treinkaartje.nl en vraag mij af of deze al geldig is vanaf 8 uur ('s ochtends). Er staat dat de dagretour geldig is vanaf 9 uur en de hele dag op feestdagen en het weekend. Nu valt kerst niet in het weekend, maar het is wel een feestdag.

Bedankt voor jullie tijd.

5 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Een kerstdag is een feestdag. Dus het kaartje is de hele dag geldig.
Toegevoegd op 10 december 2018 11:52: bron
SimonV
5 jaar geleden
playah30
5 jaar geleden
Yes, begreep even niet of er bedoelt wordt dat de dagretour geldig is op een feestdag, maar wel pas vanaf 9 uur. Kan natuurlijk ook dat een kortingskaartje niet geldig is op feestdagen.
playah30
5 jaar geleden
en dat ze het er daarom bijzetten.
SimonV
5 jaar geleden
In mijn bron staat het wellicht nog duidelijker: je kunt elke dag reizen, van maandag tot en met vrijdag vanaf 9.00 uur. Op zaterdag, zondag en op feestdagen de hele dag.