Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan nergens vinden hoe je vanaf Tilburg eventueel Roosendaal naar Brussel Airport zaventem moet met de trein

Ik ga op 05-08-2011 en wil graag een retour. Ik heb al gekeken naar de diensten en daar staat op dat je via rotterdam moet. Mijn pa zegt dat je via Roosendaal moet.

Nu is mijn vraag: Hoe moet je van Tilburg naar Brussel airport?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je met de Thalys wilt reizen, reis je via Rotterdam.
Als je met de gewone IC wilt reizen, reis je via Roosendaal. Ga naar www.nshispeed.nl en geef begin en eindstation aan, welke dag, etc. De site geeft dan verschillende tijdstippen waarop je kunt reizen, met de verschillende overstapstations. (klik op "details").
Evt. kun je meteen ticket betalen/uitprinten.

Toegevoegd na 6 minuten:
NB Thalys is (veel) duurder. Normaal met IC kost deze reis ca 17 Euro enkele reis (retour: dubbele).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk even op de website van de NMBS:www.nmbs.be

kijk daar bij internationale verbindingen en vul uw gegevens in.U zal zien dat soms over Rotterdam gaat,dan weer over Roosendaal.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zie nu dat over rotterdam altijd met de Thalys is,dus veel duurder.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ik denk dat je hier het antwoord vindt:
http://onlineboeken2.nshispeed.nl/d-cobs-web/doffers.html;jsessionid=2EDF39DC7F49953E204AD2033BFA9252?departureDate=28-06-2011&logonId=&returnDate=&custId=&origin=NLTBG&bp=&loyaltyCard=&rp=&passType2=4&extChangeTime=&locale=nl_NL&pax3=0&partner=NSINT&vu=&passType1=A&valueChanged=&thalysTicketless=&ov=&toporef=&passType3=6&shopId=&xtsite=&loyaltyCardNumber=&departureTime=06%3A00&pax1=1&destination=BEABT&bk=&thePassWeekend=&comfortClass=2&xtpage=&returnTimeType=&returnTime=&departureTimeType=1&debugDOffer=&thePassBusiness=&bc=&beneUser=&socusId=&returnUrl=http%3A%2F%2Fonlineboeken.nshispeed.nl%2Fmicrotips%2Findex%2F7331994&pax2=0&cid=100746

Totale reistijd via Roosendaal naar het vliegveld is 2 uur 31 minuten, met de Thalys (via Rotterdam, reserveren verplicht) 2 uur 56 minuten.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding