Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn huidige keuzedag loopt t/m 19 april. Kan ik i.v.m. fysiek onvermogen verlenging krijgen van deze keuzedag?

Helaas is er vrijdag j.l. bij mij door de orthopeed een scheurtje in mijn meniscus geconstateerd. Hierdoor kan ik de door mij geplande reis naar Den Haag op 18-4 even niet maken.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. Niet gebruikte keuzedagen zijn niet door te schuiven naar een volgende periode. Je kunt er ook geen geld voor terug krijgen. Ook niet bij onverwachte fysieke aandoeningen of andere vormen van overmacht.

Elke keuzedag is 2 maanden geldig. Om te voorkomen dat een keuzedag vervalt door overmacht, kun je in het vervolg een reis plannen in de eerste weken van de geldigheid. Komt er dan iets tussen, heb je nog een aantal weken over om een vervangende reis te plannen met diezelfde keuzedag. Als je je reis plant op de dag dat de geldigheid eindigt, ben je die speelruimte dus kwijt. Dat is dan je eigen risico.
(Lees meer...)
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding