Tot wanneer is de strippenkaart in Zuid Holland nou nog geldig?

Eerst was het geloof ik tot februari, maar dat blijkt uitgesteld te zijn...maar ik kan nergens echt vinden tot wanneer ze dan precies geldig zijn...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De site zegt (heel verhelderend!): "De OV-chipkaart wordt stap voor stap ingevoerd bij alle OV-bedrijven in Nederland. Als u wilt weten of u op een bepaald traject al met de OV-chipkaart kunt reizen, kunt u het beste contact opnemen met uw OV-bedrijf."
Toegegeven, ze zetten daar wel keurig alle bedrijven en telefoonnummers en websites bij...

http://www.ov-chipkaart.nl/allesoverdeov-chipkaart/waarreizen/welkeovbedrijven/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

eeuuhh... al een jaar niet meer ofzo?
kom onder je steen vandaan

kusjes

nathan
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jouw antwoord klopt niet. In Rotterdam is de strippenkaart al een tijd afgeschaft, maar Zuid-Holland is groter dan Rotterdam. Dus eerst eens onder je eigen steen vandaan komen voor je iemand foute informatie geeft?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom zelf onder je steen vandaan, ze verkopen niet voor niets nog steeds strippenkaarten hoor ;) Kusjes Helena
Zolang er geskimd kan worden en de gevolgen niet te overzien zijn, als ook in Zuid-Holland deze niet worden afgeschafd. In de grote steden zoals Den Haag en Rotterdam is dit wel het geval, maar heeft u al eens gekeken naar de in- en uitcheck. Je MOET wel met je ov-chip werken en dat is bij NS of elk busstation nog steeds niet zo.