Wanneer gaan die oude treinen op Roosendaal-Vlissingen weg?

Ik erger me kapot aan en Roosendaal-Den Haag rijden allang nieuwe treinen. Dus ik vraag het me af?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De regio's die buiten de Randstad liggen, zijn en blijven voor de N.S. de locaties waar het oude, maar nog bruikbare materieel "opgemaakt "worden, dus je zult je nog wel een tijdje moeten blijven ergeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke niet helemaal antwoord op vraag maar snap het