Gele stickers op een brommer met blauw kenteken, kan dat?

ik ben van plan om een scooter via marktplaats over te nemen. Op de foto zag ik dat de scooter gele stickers had maar wel blauw kenteken. Hij wordt dus verkocht al snorscooter. Maar gele stickers is toch voor brommers? Het is niet de bedoeling dat ik dalijk ergens problemen mee krijg.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

het kan wel maar is niet meer nodig
ook de oranje niet
omdat ze tegewoordig een kenteken hebben

dan zijn die plaatjes aan de voorkant niet meer verplicht
misschien is er in jou geval een ander kuip deel opgegaan omdat die beschadigt was
en dat die wel van een brommer afkomstig is en niet van een snorfiets

Toegevoegd na 2 minuten:
en als je het niet vertrouwd kun je altijd de kenteken gegevens op de site van RDW opvragen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (2)

Als je het niet vertrouwd kun je de ANWB als je lid bent of de politie bellen bij de overdracht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag in een mail waarom het erop zit, en als je denkt hier klopt iets niet, neem dan een vriend mee om er samen naar te kijken,