Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe een axa slot van fiets verwijderen?

Ik heb mijn fietssleutel in mijn fiets afgebroken (ik heb hem open weten te krijgen) maar mijn fietssleutel zit er nog vast in.
Nu heb ik een nieuw slot gekocht voor mijn fiets, maar ik krijg de oude er niet van af!
ik kom niet bij de schroeven..

Toegevoegd na 11 minuten:
(ik heb geen slijptol)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Met de fiets en het afgebroken sleutelgedeelte naar een fietsenmaker gaan (en eventueel eigendomspapieren), want die heeft gereedschap om het slot te verwijderen.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom 3 minnen voor dit juiste & praktische antwoord? + van mij.
Het is even prutsen,maar zet de fiets op slot spuit wat olie op het stuk sleutel wat nog in het slot zit.Neem een paperclip buig deze recht en buig op het eind een klein stukje haaks.schuif nu de paperclip langs de gleuf van het stuk sleutel wat nog in het slot zit en draai een kwartslag zodat de paperclip achter het stuk sleutel haakt
Nu voorzichtig aan trekken,eventueel meerdere pogingen doen.hierna kun je de reserve sleutel gebruiken of een nieuwe bestellen....suc6..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding