Ik wil een fiets met trapondersteuning kopen met een recht ergonomische zit en een veilige aandrijving. Door wie kan ik me het beste laten adviseren?

Toegevoegd na 1 uur:
En dan bedoel ik vooral: als je niet alle gespecialiseerde fietsenwinkels en of websites af wilt struinen....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (1)

Zowel de consumentenbond als de fietsersbond hebben in 2013 14 elektrische fietsen getest. In dat artikel zie je ook waar je op moet letten bij aanschaf en welke trapondersteuning het beste is. Voor de Consumentenbond moet je lid zijn, maar ze hebben een 60 dagen gratis probeermogelijkheid.