wie is er verantwoordelijk voor richtingaanwijsborden voor fietsen, de ANWB of de gemeente?

Vaak mis ik een bord en ipv klagen zo ik het willen melden, zodat het eventueel verbetert kan worden. Voorbeeld: als je vanaf Amsterdam Zuid naar t Diemerbos wil fietsen, kun je een poos de aanwijzing Diemen volgen. Dan komt t Diemerbos zelf op de borden, plm 3 x en dan houdt t op, wordt t dwalen. Bij Mijdrecht is het ook altijd dwalen omdat IN de dorpskern er geen aanwijzingsborden meer zijn. Wel ervoor en erna. en zo zijn er veel voorbeelden. Bij wie kan ik dit melden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
1.3K

Het beste antwoord

Binnen de bebouwde kom is de gemeente verantwoordelijk voor de bewegwijzering.
Voor klachten daarover moet je dan ook bij de gemeente, afdeling verkeer en vervoer, zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klinkt logisch, ik ga kijken of ik een emailadres kan vinden, bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb contact gezocht met de gemeente en weer terug gekregen dat ik bij de ANWB moet zijn, grrr